monument valley dag 12

31 mei 2013 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Vandaag hadden we een heerlijk ontbijt. Veel keuze, weer eens wat anders. Daarna weer snel op weg gegaan. We wilden graag bij een mooi uitkijkpunt kijken genaamd,  horse shoe bend. Dit is een mooie bocht in de colorado rivier. T was een erg mooi uitzicht, maar wel een erg stuk lopen,  t was t zeker waard. (Zie foto)

Daarna weer verder naar ons volgende hotel. Ze kennen niet zulke goede verkeersborden als bij ons, dus we zijn wel een paar keer verkeerd gereden. Gelukkig valt er onderweg genoeg te zien en is dat dus niet zo heel erg. Bij het hotel aangekomen  blijkt dat er weer een uur tijdverschil is (blijft lastig) en kunnen we dus nog niet inchecken.  Dan eerst maar naar monument valley toe. Eerst weer een stukje verkeerd gereden, maar gelukkig wel gevonden. We mochten er zelf met de auto doorheen rijden. Er waren geen paden aangelegd, dus t was een soort van off-road rijden. Had Bj nooit met z'n eigen auto gedaan, maar met een huurauto maakt 't hem natuurlijk niks uit.  Er waren zeer verschillende rotsformaties te zien, we hebben wat foto's toegevoegd.  Daarna boodschappen gedaan voor morgen, zodat we vroeg kunnen vertrekken. We moeten zo'n 6 uur rijden naar de grand canyon. We zijn alle 3 erg bdnieuwd hoe t er daar uit zal zien, aangezien het 1 van de 7 wereldwonderen is. Morgen hier dus meer over.

Groetjes van uitAmerika. ar

1. Dennis:
    Heel apart
  2. Delia bijsterbosch:
    31 mei 2013
    wederom weer erg indrukwekkend mooie foto,s veel plezier
  3. Arja:
    31 mei 2013
    Hoi Hoi Ik sluit me aan bij Dennis en Delia lijkt mij heel arpart om te zien. PRACHTIG!!!!!!!!!!
    Op de Kaart kun je mooi zien waar jullie nu zijn.Jullie hebben er al heel wat K.M opzitten.
    Nu gaan jullie weer een stukje terug, misschien weer tijd verschil?
    Geniet nog van de mooie natuur die het land te bieden heeft.
    We zien al weer uit naar jullie volgende berichtje.
    Een groet uit een zonnig Wilsum.