grand canyon dag 13

1 juni 2013 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

hallo allemaal,

Vandaag stond de grand canyon op het programma. Na een snel ontbijt maar weer in de auto gestapt.  Gelukkig was t helemaal niet zover rijden als gedacht, dus we waren er mooi optijd. Eerst zelf met de auto een stuk door t park gereden en bij mooie uitkijkpunten gekeken.  Daarna met een bus verder door het park gereden. Daarna t hoogte punt (letterlijk) van de dag, een Helikopter vlucht gemaakt! Dat was echt geweldig. Nu kregen we pas echt een goed idee hoe groot de grand canyon nou werkelijk is. T is niet te beschrijven, dus jullie moeten maar een keer de foto's en de video komen bekijken. Daarna weer naar ons hotel gegaan om in te checken. Heerlijk gegeten bij de mexicaan. Daarna nog een keer naar t park gereden om naar de zonsondergang te kijken. Onderweg werden we verrast door 2 overstekende elanden. Wat een mooie en vooral grote beesten. Eenmaal in het park hebben we ook nog herten gezien en natuurlijk de zonsondergang. Kortom het was weer een prachtige dag!

1. Delia bijsterbosch:
    1 juni 2013
    wederom erg gave foto,s ik zal het straks nog gaan missen dat ik niet elke morgen jullie reisverslag lezen kan we komen zeker een keer voor de foto,s en de video
    goede reis verder waar gaat de reis nu naartoe?
  2. Dennis:
    Jemig de pemig €&@".,,?!!':;"'"--/:;(€&" geweldig
  3. Annelies:
    1 juni 2013
    Wauw wat een belevenis zeg! Echt mooi die natuur daar! Zo leuk om elke dag een stukje te lezen, we genieten gewoon een beetje mee;)
  4. Timen jantine&kids:
    1 juni 2013
    super mooi ,geniet nog van de laatste week
  5. Géke:
    1 juni 2013
    Hè vakantiegangers, wat een mooie en leuke dingen weer! Ik hoef denk ik niet te vragen of jullie je vermaken?! Want dat is wel te lezen en te zien! Oh Mariel wat heerlijk trouwens dat je nog een half weekje daarna vrij bent. Pff bij komen haha! Nou geniet nog even. Liefs géke en Henk
  6. Géke: