Los angles dag 18

5 juni 2013 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vandaag niet veel gedaan lekker uitgeslapen voor zover dat dat kon slechte bedden hier daarna ontbijten en door het winkelcentrum gelopen wachten op de zon smiddags zijn we naar de zee geweest was erg gaaf zeer hoge golven weer was beetje bewolkt dus geen zonnebrand nodig dachten we s'avonds na het douchen bleek Eefke vuur rood te zijn verbrand ( auw ) na het eten spelletje op kamer gedaan en nu lekker naar bed morgen om 5 uur zitten we weer in het vliegtuig naar nederland een lange zit dik 10 uur wij willen iedereen bedanken voor de leuke reacties elke dag keken we weer wie er gereageerd hadden erg leuk de echte mooie foto' s volgen nog groetjes voor de laatste keer vanuit Amerika en see jou soon bertjan marielle Eefke

1. Dennis:
    6 juni 2013
    Jammer dat de reis al is afgelopen voor jullie als ik dit zo heb meegemaakt dan hebben jullie het super gehad erg leuk dat wij ook hebben meegenoten geweldig , maar ook wel weer leuk dat jullie weer komen hi hi
  2. Heidi:
    6 juni 2013
    jammer voor jullie dat de reis nu bijna voorbij is. maar zo te lezen en de nodige whats appies hebben jullie erg genoten!!
    wij vonden het ook erg leuk om jullie te volgen.
    nu op weg naar het vliegveld.......
    fijne reis terug en tot zondag!!!

en eefke....hopelijk heb je niet te veel last van je rode velletje!!!

groetjes Mark en Heidi
  3. Arja:
    6 juni 2013
    Hello People how are you to day??????Not so good..........you must going home now .
    Het was hartstikke leuk om jullie zo te volgen .Wij genoten ook elke dag van een stukje van jullie reis. Super.....was het.
    Helaas zit het er al weer bijna op.Ik kan jullie zeggen dat jullie precies op het juiste moment terug komen, want de zonnebrand is hier nu ook nodig.Het is 24 graden heerlijk weer.
    Vanmiddag jullie tuintje nog even op orde maken!!!!!!
    En zaterdag is er in Wilsum stratenvolleybal/ familiedag op het nieuwe voetbalveld dus hebben jullie het slaapje uit en vinden jullie het gezellig om te komen kijken van Harte Welkom.
    Het zal wel even wennen wezen zoveel uurtjes verschil.
    Nog een fijne dag, en een goede vlucht tot gauw.
    Lieve groetjes van ons
  4. Delia bijsterbosch:
    6 juni 2013
    wij vonden het ook erg leuk om te volgen zal het missen al jullie avonturen maar kunnen straks nog samen met jullie genieten van de foto's en film die jullie gemaakt hebben maken we er een amerikaanse fuif van haha goede reis en straks weer met beide benen op de grond tot snel
  5. Luuk en dennis plette:
    6 juni 2013
    hoi marielle en bertjan wij hopen dat jullie een leuke vakantiereis hebben gehad en we wensen jullie een fijne terugreis totsiens