Los angles dag 15 / 16

3 juni 2013 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Gister morgen zaten we om 7 uur aan het ontbeid we wouden op tijd weg want we hadden besloten om naar sea world te gaan dat is een soort dolfinarium alleen dan met achtbaan en van die waterattracties we hadden gister niet zo mooi weer er lag een dikke wolk tussen de bergen dus bewolkt en mistig zie foto aangekomen in het park zijn we gelijk naar de orka s show gegaan wat echt geweldig was !!!!! We hebben het hele park gezien en alle attracties en alle shows wat betekende dat we 7 uur savonds pad het park uit gingen 2 uur rijden naar het volgende hotel en ons laatste hotel helaas maar nu hoeven we niet meer te pakken tot dat we naar huis gaan naartuurlijk moest het nog een keer spannend worden hadden ze 1 kamer vrij en veder niet nouja naar veel gezoek en overleg ja hoor 2 kamers tegen over elkaar wij blij !! Nu blijkt het dat we 3 gangen van elkaar afzitten ofzoiets nouja we hebben ons eigen bed vandaag zijn we lekker wezen uitslapen tot half 9 dit x was het ontbijt helemaal niks koffie en muffin vandaag met de auto naar beverlyhills geweest mooihuizen en auto's gezien daarna naar Hollywood hopen nog wat bekende sterren tegen te komen in het hotel hebben we geen internet dus slecht te bereiken en verslag niet up to date nog 3 dagen en dan is het weer zover om terug te keren naar ons piep kleine Nederland groetjes vanuit Amerika

1. Dennis:
    Koffie staat klaar !!!!!!!!!! Het is ook mooi geweest
  2. Arja:
    4 juni 2013
    Moooooi......Onze 3 sterren uit Amerika, weer leuke foto`s.
    Geniet nog van jullie laatste dagen ZON, ZEE, en RUST.
  3. Timen jantine&kids:
    4 juni 2013
    ziet er gaaf uit , veel plezier nog de laatste dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!