Lake Powell dag 11

29 mei 2013 - LAKE POWELL, Verenigde Staten

Vandaag lekker uitgeslapen was niet geplant maar hadden niet door dat hier 1 uur tijdverschil was. Daarna koffers weer in de auto en een ritje van goed 2 uur zijn we bij lake Powell aangekomen hebben op het park eerst alles bekeken maar park is niet al te groot dus hebben we onze zwemkleding maar aangedaan om een middagje aan het strand door te brengen +\- 28 graden hier daarna naar ons hotel lekker buiten in de zon ons reisverslag bij te werken zo even onder de douche door lopen en dan lekker uit eten zit een steakhouse aan de overkant van de weg. Gr. Vanuit prachtige Amerika

1. Heidi:
    30 mei 2013
    ik verwacht wel dat jullie lekker bruin terug komen,hier regent het alleen maar!!!!!!!

en eet smakelijk bij het steakhouse..mmmm
  2. Jan Draaijer:
    30 mei 2013
    Fijn dat alles goed gaat en mooi is ,hier is het nog geen vakantie weer veel te koud. GR .T en J.
  3. Nanda:
    Oh wat genieten zeg!!!! En heerlijk dat wij ook mogen mee genieten van alle mooie plaatjes!!!!! Heel veel plezier!!!!!